fbpx

Поиск

073 036-26-92 ул. Героев Крут, 16 viber
063 358-18-44 ул. Новогодняя, 55 viber
Перезвоните мне Записаться на занятие

    Оставьте свой контакт и мы свяжемся с Вами в этот же день.

    Днепр
    Киев

    073 036-26-92
    Днепр

    Выберите свой город

    Курс-подготовка к ЗНО по математике «Я сдам математику на отлично»

    5-недельный онлайн экспресс-курс к ЗНО по математике. Алгебра, геометрия, стереометрия.

    5-недельный онлайн экспресс-курс по математике к ЗНО от центра развития «Знаток»
    Старт курса

    “Цель курса – подготовить ученика к сдаче ЗНО по математике. В экспресс-режиме усвоить программу алгебры, геометрии и стереометрии“

    За 5 недель интенсивного курса, Ваш ребенок получит базу для успешной сдачи ЗНО по математике.

    Что это значит?

    • Введение в курс

      Первый шаг к успешной сдачи ЗНО – знать, что тебя ждет ждет во время оценивания. Осведомлен - значит вооружен. Разберем все на детали и развеем мифы и страхи.

    • Алгебра

      1/3 подготовки – это алгебра. Пройдем по всем ключевым терминам и задачам. Будем готовы к заданиям программы.

    • Геометрия

      Пройдем курс по геометрии. Подтянем знания про элементарные геометрические фигуры, круг, треугольники, четырехугольники и так далее.

    • Стереометрия

      Пройдем прямые в плоскостях, многогранники, координаты и векторы в пространстве и так далее.

    Программа курса состоит из 18 активных уроков с домашними заданиями и проверкой от куратора

    А еще поддержка и ответы на вопросы.

    – Властивості дій з дійсними числами.

    – Правила порівняння дійсних чисел.

    – Ознаки подільності чисел на 2, З, 5, 9, 10.

    – Правила знаходження найбільшого спільного дільника та найменшого спільного кратного чисел.

    – Правила округлення цілих чисел і десяткових Дробів.

    – Означення кореня n-го степеня та арифметичного кореня л-го степеня.

    – Властивості коренів.

    – Означення степеня з натуральним, цілим та раціональним показниками, їхні властивості.

    – Числові проміжки.

    – Модуль дійсного числа та його властивості.

     

    Будем уметь:

     

    √ Розрізняти види чисел та числових проміжків.

    √ Порівнювати дійсні числа.

    √ Виконувати дії з дійсними числами.

    √ Використовувати ознаки подільності.

    √ Знаходити найбільший спільний дільник та найменше спільне кратне двох чисел.

    √ Знаходити неповну частку та остачу від ділення одного натурального числа на інше.

    √ Перетворювати звичайний дріб у десятковий.

    √ Округлювати цілі числа і десяткові дроби.

    √ Використовувати властивості модуля до розв'язання задач.

    – Відношення, пропорції.

    – Основна властивість, пропорції.

    – Означення відсотка.

    – Правила виконання відсоткових розрахунків.

     

    – Означення тотожно рівних виразів, тотожного перетворення виразу, тотожності.

    – Означення одночлена та многочлена.

    – Правила додавання, віднімання і множення одночленів та многочленів.

    – Формули скороченого множення.

    – Розклад многочлена на множники.

    – означення дробового раціонального виразу; правила виконання дій з дробовими раціональними виразами.

     

    Будем уметь:

     

    √ Знаходити відношення чисел у вигляді відсотка, відсоток від числа, число за значенням його відсотка.

    √ Розв'язувати задачі на відсоткові розрахунки та пропорції.

     

    √ Виконувати тотожні перетворення раціональних, ірраціональних.

    – Рівняння з однією змінною, означення кореня (розв'язку) рівняння з однією змінною.

    – Нерівність з однією змінною, означення розв'язку нерівності з однією змінною.

    – Означення розв'язку системи рівнянь, основні методи розв'язування систем.

    – Методи розв'язування раціональних, ірраціональних.

    – Методи розв'язування лінійних, квадратних, раціональних нерівностей

     

    Будем уметь:

     

    √ Розв язувати рівняння і нерівності першого та другого степенів, а також рівняння і нерівності, що зводяться до них.

    √ Розв'язувати системи лінійних рівнянь і нерівностей, а також ті, що зводяться до них.

    √ Розв'язувати рівняння, що містять дробові раціональні, степеневі.

    √ Розв'язувати рівняння й нерівності, використовуючи означення та властивості модуля.

    √ Застосовувати загальні методи та прийоми (розкладання на множники, заміна змінної, застосування властивостей і графіків функцій) у процесі розв'язування рівнянь, нерівностей та їхніх систем.

    √ Аналізувати та досліджувати рівняння, їхні системи та нерівності залежно від коефіцієнтів.

    √ Застосовувати рівняння, нерівності та системи рівнянь до розв'язування текстових задач.

    – Означення та властивості логарифма.

    – Основна логарифмічна тотожність.

    – Методи розв'язування логарифмічних.

    – Методи розв'язування логарифмічних нерівностей.

     

    – Методи розв'язування логарифмічних рівнянь.

    – Методи розв'язування показникових нерівностей.

     

    Будем уметь:

     

    √ Hозв'язувати рівняння, що містять логарифмічні вирази.

    √ Розв'язувати нерівності, що містять логарифмічні вирази.

    √ Виконувати тотожні перетворення логарифмічнихвиразів та знаходити їхнє числове значення при заданих значеннях змінних.

     

    √ Розв'язувати рівняння, що містять показникові вирази.

    √ Розв'язувати нерівності, що містять показникові вирази.

    √ Виконувати тотожні перетворення показникових виразів та знаходити їхнє числове значення при заданих значеннях змінних.

    – Означення синуса, косинуса, тангенса числового аргументу; основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу; формули зведення.

    – Методи розв'язування тригонометричних рівнянь.

    – Методи розв'язування тригонометричних нерівностей.

     

    Будем уметь:

     

    – Розв'язувати рівняння, що містять тригонометричні вирази.

    – Розв'язувати нерівності, що містять тригонометричні вирази.

    – Виконувати тотожні перетворення тригонометричних виразів та знаходити їхнє числове значення при заданих значеннях змінних.

    – Означення функції, області визначення, області значень функції, графік функції.

    – Способи задання функцій, основні властивості та графіки функцій.

     

    Будем уметь:

     

    √ Знаходити область визначення, область значень функції.

    √ Досліджувати на парність (непарність) функцію.

    √ Будувати графіки лінійних, квадратичних, степеневих, показникових, логарифмічних та тригонометричних функцій.

    √ Встановлювати властивості числових функцій, заданих формулою або графіком.

    √ Використовувати перетворення графіків функцій.

    – Означення арифметичної та геометричної прогресій.

    – Формули п-то члена геометричної прогресій.

    – Формули суми п перших членів арифметичної та гометричної прогресій.

     

    Будем уметь:

     

    √ Розв'язувати задачі на арифметичну та геометричну прогресії.

    – Означення похідної функції в точці.

    – Фізичний та геометричний зміст похідної.

    – Таблицю похідних функцій.

    – Правила знаходження похідної суми, добутку, частки двох функцій.

    – Достатню умову зростання (спадання) функції на проміжку.

    – Екстремуми функції.

    – Означення найбільшого і найменшого значень функції.

     

    Будем уметь:

     

    √ Pнаходити похідні функцій.

    √ Знаходити числове значення похідної функції в точці для заданого значення аргументу.

    √ Знаходити похідну суми, добутку і частки двох функцій.

    √ Знаходити кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці.

    √ Розв'язувати задачі з використанням геометричного та фізичного змісту похідної.

    √ Знаходити проміжки монотонності функції.

    √ Знаходити екстремуми функції за допомогою похідної, найбільше та найменше значення функції.

    √ Досліджувати функції за допомогою похідної та будувати їх графіки.

    √ Розв'язувати прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень.

    – Означення первісної функції.

    – Таблиця первісних функцій.

    – Правила знаходження первісних визначеного інтеграла, криволінійної трапеції.

     

    Будем уметь:

     

    √ Знаходити первісну, використовуючи основні властивості.

    √ Обчислювати площу плоских фігур за допомогою інтеграла.

    – Означення перестановки, комбінації, розміщень.

    – Комбінаторні .правила суми та добутку.

    – Класичне означення ймовірності події.

    – Означення вибіркових характеристик рядів даних (розмаху вибірки, моди, медіани, середнього значення).

    – Графічну, табличну, текстову та інші форми подання статистичних даних.

     

    Будем уметь:

     

    √ Розвязувати задачі, використовуючи перестановки, комбінації, розміщення , комбінаторні правила суми та добутку.

    √ Обчислювати ймовірності випадкових подій, користуючись її означенням і комбінаторними схемами.

    √ Обчислювати та аналізувати вибіркові характеристики рядів даних (розмах вибірки, моду, медіану, середнє значення).

    – Поняття точки та прямої, променя, відрізка, ламаної, кута.

    – Аксіоми планіметрії.

    – Суміжні та вертикальні кути, бісектрису кута.

    – Властивості суміжних та вертикальних кутів.

    – Паралельні та перпендикулярні прямі.

    – Відстань між паралельними прямими; перпендикуляр і похилу, серединний перпендикуляр, відстань від точки до прямої.

    – Ознаки паралельності прямих.

    – Теорема Фалеса, узагальнену теорему Фалеса.

     

    Будем уметь:

     

    √ Застосовувати означення, ознаки та властивості елементарних геометричних фігур до розв'язування планіметричних задач та задач практичного змісту.

    – Види трикутників та їхні основні властивості.

    – Ознаки рівності трикутників.

    – Медіану, бісектрису, висоту трикутника та їхні властивості.

    – Теорему про суму кутів трикутника.

    – Нерівність трикутника.

    – Середню лінію трикутника та її властивості; коло описане навколо трикутника, і коло вписане в трикутник.

    – Теорема Піфагора.

    – Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.

    – Теорема синусів та косинусів.

    – Подібні трикутники, ознаки подібності трикутників.

     

    Будем уметь:

     

    √ Rласифікувати трикутники за сторонами та кутами.

    √ Розв'язувати трикутники.

    √ Застосовувати означення та властивості різних видів трикутників до розв'язування планіметричних задач та задач практичного змісту.

    √ Визначати елементи кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник.

    – Чотирикутник та його елементи.

    – Паралелограм, його властивості й ознаки; прямокутник, ромб, квадрат та їхні властивості.

    – Трапеція, середня лінія трапеції та її властивості.

    – Вписані в коло та описані навколо кола чотирикутники.

    – Сума кутів чотирикутника.

     

    Будем уметь:

     

    √ Застосовувати означення, ознаки та властивості різних видів чотирикутників до розв'язування планіметричних задач і задач практичного змісту.

    – Коло, круг та їхні елементи.

    – Центральні, вписані кути та їхні властивості.

    – Дотична до кола та її властивості.

     

    – Многокутник та його елементи.

    – Периметр многокутника.

    – Правильний многокутник та його властивості.

    – Вписані в коло та описані навколо кола многокутники.

    – Довжину.відрізка, кола-та його дуги.

    – Величину кута, вимірювання кутів.

    – Формули для обчислення площі трикутника, паралелограма, ромба, квадрата, трапеції, правильного многокутника, круга, сектора.

     

    Будем уметь:

     

    √ Застосовувати набуті знання до розв'язування планіметричних задач та задач практичного змісту.

     

    √ Застосовувати означення та властивості многокутників до розв'язування планіметричних задач і задач практичного змісту.

    √ Знаходити довжини відрізків, градусні та радіанні міри кутів, площі геометричних фігур.

    √ Обчислювати довжину кола та його дуг, площу круга та сектора.

    √ Використовувати формули площ геометричних фігур до розв'язування планіметричних задач і задач практичного змісту.

    – Прямокутна система координат на площині, координати точки.

    – Формула для обчислення відстані між двома точками та формулу для обчислення координат середини відрізка.

    – Рівняння прямої та кола.

    – поняття вектора , нульового вектора, модуля вектора, колінеарні вектори, протилежні вектори, координати вектора; додавання і віднімання векторів, иноження вектора на число.

    – Кут між векторами.

    – Скалярний добуток векторів.

    – Основні види та зміст геометричних переміщень на площині (рух, симетрію відносно точки та відносно прямої, поворот, паралельне перенесення).

    – Рівність фігур.

     

    Будем уметь:

     

    √ Знаходити координати середини відрізка та відстань між двома точками.

    √ Складати рівняння прямої та рівняння кола.

    √ Виконувати дії з векторами.

    √ Знаходити скалярний добуток векторів.

     √ Застосовувати вивчені формули й рівняння фігур до розв'язування задач.

    √ Використовувати властивості основних видів геометричних переміщень до розв'язування планіметричних задач і задач практичного змісту.

    – Аксіоми стереометри.

    – Взаємне розміщення прямих у просторі, прямої та площини у просторі, площин у просторі.

    – Паралельність прямих, прямої та..площини, площин.

    – Паралельне проектування; перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин.

    – Теорема про три перпендикуляри.

    – Відстань від точки до площини, від прямої до паралельної їй площини, між паралельними площинами.

    – Кут між прямими, прямою та площиною, площинами.

     

    Будем уметь:

     

    √ Pастосовувати означення та властивості паралельних і перпендикулярних прямих і площин до розв'язування стереометричних задач та задач практичного змісту.

    √ Знаходити зазначені відстані та величини кутів у просторі.

    – Двограннии кут.

    – Многогранники та їхні елементи, основні види многогранників: призму, паралелепіпед, піраміду.

    – Тіла обертання, основні види тіл обертання: циліндр, конус, куля, сфера.

    – Перерізи многогранників.

    – Перерізи циліндра і конуса: осьові перерізи, перерізи площинами, паралельними їхнім основам.

    – Переріз кулі площиною.

    – Формули для обчислення площ поверхонь та об'ємів призми та піраміди.

    – Формули для обчислення об'ємів циліндра, конуса, кулі.

    – Форрмули для обчислення площі сфери.

     

    Будем уметь:

     

    √ Розв'язувати задачі, зокрема, практичного змісту на обчислення об'ємів і площ поверхонь геометричних тіл.

    – Прямокутна система координат у- просторі, координати точки.

    – Формула для обчислення відстані між двома точками та формулу для обчислення координат середини відрізка.

    – Поняття вектора, модуль вектора, колінеарні  вектори, рівні вектори, координати вектора.

    – Додавання, віднімання векторів, множення вектора на число.

    – Скалярний добуток векторів.

    – Кут між векторами.

    – Формула для обчислення кута між векторами.

    – Симетрія відносно початку координат та координатних площин.

     

    Будем уметь:

     

    √ Pнаходити координати середини відрізка та відстань між двома точками.

    √ Виконувати дії з векторами.

    √ Знаходити скалярний добуток векторів.

    √ Використовувати аналогію між векторами і координатами на площині й у просторі до розв'язування стереометричних задач і задач практичного змісту.

    Куратор курса, который подготовит Вашего ребенка к ЗНО по математике

    Ольга - Преподаватель по математике в детском центре Знаток в Киеве

    Ольга

    преподаватель по математике

    Ольга является студентом 4 курса на «Прикладная математика». За ее плечами оконченный математический лицей с золотой медалью. Занимается со школьниками изучением математики. Легко находит общий язык с детьми, запросто может донести до ученика любовь к науке «Математика».

    Стоимость нашего онлайн экспресс-курса к ЗНО по математике

    2400 2160
    • 5-недельный курс-интенсив
    • 18 комплексных уроков
    • Домашние задания
    • Практическая работа
    • Ответы на вопросы от куратора
    • Поддержка