Запишіться прямо зараз на безкоштовне заняття з будь-якого напряму

Заповніть коротку форму щоб ми могли швидко з Вами зв’язатися


    Замовити дзвінок

    Ми зв’яжемося з Вами, щоб уточнити час, дату та предмет,
    який вас цікавить!


      Запис на урок онлайн

      Ми зв’яжемося з Вами, щоб уточнити час, дату та предмет,
      який вас цікавить!


        znatokdp@gmail.com

        +38 (097) 362-21-00

        Замовити дзвінок

        Головна

        ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

        ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

        Ця публічна оферта (надалі – «Оферта») адресована невизначеному колу осіб, які користуються платформою znatokkids.com.ua (надалі – Платформа) а також які користуються послугами, що пропонуються на даній Платформі.

        1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

        1.1. Терміни, що використовуються в даній Оферті, означають наступне:

        1.1.1. Акцепт – це надання Користувачем безумовної та беззастережної згоди з умовами даної Оферти шляхом здійснення дій на Веб-сайті.

        1.1.2. Веб-сайт – це веб-сторінка, що розміщена за посиланням znatokkids.com.ua. Веб-сайт може містити інформацію про порядок надання послуг, формат надання проведення, порядок оплати, тощо.

        1.1.3. Платформа – це онлайн-платформа «ZnatSchool», що розміщена в мережі інтернет за адресою: znatokkids.com.ua/ та яка належить Компанії. До Платформи також відносяться сторінки «ZnatSchool» в соціальних мережах, таких як Instagram, Facebook, тощо.

        1.1.4. Компанія – це Фізична особа-підприємець Жир Наталія Сергіївна, що зареєстрована та діє у відповідності до законодавства України, яка є власником та адміністратором Платформи.

        1.1.5. Користувач – це Фахівець або Клієнт або особа, яка відвідує Платформу. Користувач – це виключно фізична особа або фізична особа-підприємець, яка прийняла умови даної Оферти. Представники юридичних осіб взаємодіють з Компанією виключно як фізичні особи. Користувач зобов’язаний невідкладно повідомляти Компанію (а Клієнт також повідомляти Фахівця) про зміну своїх контактних чи персональних даних, а у разі невиконання цієї умови, всі пов’язані з цим ризики покладаються на Користувача.

        1.1.6. Клієнт – це Користувач (учень, студент, тощо), який звернувся до Компанії та який виявив бажання скористатись послугами Фахівця як спеціаліста у відповідній галузі знань для отримання відповідних послуг. Клієнтом може бути виключно дієздатна фізична особа, що має необхідні права на взаємодію з Компанією та Фахівцем. У випадку, якщо послуги надаватимуться особам, що є малолітніми, неповнолітніми, обмежено здатними чи недієздатними, то Клієнтами виступають їх відповідні опікуни, піклувальники чи законні представники.

        1.1.7. Фахівець – це спеціаліст у відповідній галузі знань, який розміщений в Каталозі Фахівців. Фахівець є самостійним суб’єктом, діє від власного імені, та самостійно обирає згідно якого статусу надавати послуги Клієнту (фізична особа-підприємець чи фізична особа). Незалежно від статусу Фахівця (фізична особа-підприємець чи фізична особа), Фахівець розуміє, що він самостійно відповідає за ведення та оформлення власної господарської діяльності у відносинах з Клієнтом. Компанія не є стороною договору між Фахівцем та Клієнтом та не може впливати на статус Фахівця при наданні послуг третім особам. Фахівець повідомлений щодо відповідальності за ведення господарської діяльності без реєстрації та самостійно (без участі Компанії) несе ризики порушення відповідних норм законодавства. Фахівець не є найманим працівником Компанії, між Фахівцем та Компанією відсутні будь-які трудові відносини. Фахівець самостійно, на свій страх та ризик організовує ведення своєї викладацької діяльності (діяльності з проведення курсів та онлайн-занять) та відповідає за сплату податків.

        1.1.8. Каталог Фахівців – це внутрішня база даних Компанії, що містить відомості про Фахівців (лекторів, спеціалістів) з різних галузей знань. Каталог Фахівців перебуває в закритому доступі у Компанії. Фахівці та Клієнти не мають до доступу до відповідного Каталогу, в той же час Компанія має право на власний розсуд публікувати відповідний Каталог на Платформі.

        1.1.9. Послуги Компанії – це ряд інформаційних послуг, що надаються Компанією для Клієнтів та Фахівців. Компанія надає послуги за допомогою Платформи. Платформа функціонує як міст між Фахівцями та Клієнтами, сприяючи в пошуку відповідних Фахівців та Клієнтів, в здійсненні їх з’єднання (обміну контактних даних) між собою для подальшого надання Фахівцем послуг Клієнту. Компанія не надає Клієнтам послуг онлайн навчання, проведення онлайн занять, уроків та вебінарів, такі послуги надаються напряму Фахівцями та оплачуються Фахівцям напряму Клієнтами. Якщо Компанія може надати послуги онлайн навчання, проведення онлайн занять, уроків та вебінарів Клієнту самостійно (без залучення Фахівців), то Клієнт оплачує такі послуги напряму на рахунок Компанії (а не на рахунок Фахівця), а Компанія виступає надавачем послуг для Клієнта.

        1.1.10. Послуги Компанії для Фахівців – це ряд інформаційних послуг, що надаються Компанією для Фахівців.

        1.1.11. Послуги Компанії для Клієнтів – це ряд інформаційних послуг, що надаються Компанією для Клієнтів.

        1.1.12. Послуги Фахівця для Клієнтів – це надання Фахівцем Клієнту послуг онлайн навчання, проведення онлайн занять, уроків та вебінарів від Фахівця, індивідуального чи групового заняття, уроку, вебінару, семінару, лекція, тощо, що організовується та проводиться Фахівцем в режимі реального часу. До співпраці між Фахівцем та Клієнтом відноситься як отримання Клієнтом послуг згідно договору (господарського, цивільно-правового, трудового) між ним та Фахівцем, так і отримання послуг без документального оформлення відносин між ними, а також співпраця поза Платформою.

        1.1.13. Заняття – це проведення Фахівцем Клієнту онлайн заняття тривалістю 45 (сорок п’ять) хвилин.

        1.1.14. Оферта – це правила користування Платформою, та пропозиція укласти публічну угоду, що розміщена в мережі Інтернет на Веб-сайті та/або на його структурних розділах. Користувач повинен ознайомитися з цією Офертою та, в разі незгоди з умовами, не вчиняти дій, спрямованих на продовження користування Веб-сайтом та на замовлення послуг Компанії. Вчинення Користувачем дій, спрямованих на Акцепт даної оферти визначається Сторонами як, зокрема, підтвердження ознайомлення Користувача із вимогами та умовами даної оферти в повному обсязі та її прийняття Користувачем.

        1.1.15. Інші терміни, які використовуються в Оферті, визначаються відповідно до норм чинного законодавства України, а в разі відсутності визначення в законодавстві мають загальновживане значення або визначаються за правилами звичайного ділового обороту.

        2. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ПЛАТФОРМІ

        Послуги Компанії для Фахівців

        2.1. Послуги Компанії для Фахівців – це ряд інформаційних послуг, що надаються Компанією для Фахівців, що включають в себе здійснення Компанією однієї або декількох дій:

        – надання Фахівцю можливості перебувати в Каталозі Фахівців;

        – пропонування послуг, що надаються Фахівцем, необмеженому колу осіб, в тому числі за допомогою Платформи, в мережі інтернет;

        – обробка запитів потенційних Клієнтів, що залишені на Платформі.

        – надання Фахівцю контактних даних потенційних Клієнтів;

        – надання потенційним Клієнтам контактних даних Фахівця.

        2.2. Компанія надає Фахівцям послуги на підставі даної Оферти, а також окремо укладеного договору між Компанією та Фахівцем. Умови такого договору мають перевагу перед умовами цієї Оферти та можуть деталізувати зміст послуг Компанії, відповідальності, розрахунків, тощо.

        2.3. Послуги надаються Компанією виключно у разі наявності потенційних Клієнтів. Відсутність потенційних Клієнтів не вважається порушенням Компанією умов цього Договору.

        2.4. Враховуючи те, що в Каталозі Фахівців містяться дані про багатьох Фахівців, Компанія самостійно обирає якого Фахівця рекомендувати відповідному Клієнту.

        2.5. Результатом надання послуги з пошуку Клієнта є вчинення Компанією однієї з двох дій:

        – надання Фахівцю контактних даних потенційного Клієнта;

        – надання потенційному Клієнту контактних даних Фахівця.

        2.6. З моменту оплати Клієнтом Фахівцю відповідного пакету послуг, у Фахівця виникає обов’язок оплачувати винагороду Компанії.

        2.7. Компанія має право зв’язуватись з Клієнтами з метою підтвердження отримання послуг від Фахівця для подальшого розрахунку винагороди Компанії.

        Послуги Компанії для Клієнтів

        2.8. Послуги Компанії для Клієнтів – це ряд інформаційних послуг, що надаються Компанією для Клієнтів, що включають в себе здійснення Компанією однієї або декількох дій:

        – обробка запитів потенційних Клієнтів, що залишені на Платформі.

        – надання Фахівцю контактних даних потенційних Клієнтів;

        – надання потенційним Клієнтам контактних даних Фахівця.

        2.9. Послуги надаються Компанією виключно у разі наявності вільних відповідних Фахівців в Каталозі. Відсутність Фахівців не вважається порушенням Компанією умов цього Договору.

        2.10. Результатом надання послуги з пошуку Фахівця є вчинення Компанією однієї з двох дій:

        – надання Фахівцю контактних даних потенційного Клієнта;

        – надання потенційному Клієнту контактних даних Фахівця.

        Послуги Фахівця для Клієнтів

        2.11. Послуги Фахівця для Клієнтів – це надання Фахівцем Клієнту послуг онлайн навчання, проведення онлайн занять, уроків та вебінарів від Фахівця, індивідуального чи групового заняття, уроку, вебінару, семінару, лекція, тощо, що організовується та проводиться Фахівцем в режимі реального часу. До співпраці між Фахівцем та Клієнтом відноситься як отримання Клієнтом послуг згідно договору (господарського, цивільно-правового, трудового) між ним та Фахівцем, так і отримання послуг без документального оформлення відносин між ними, а також співпраця поза Платформою.

        2.12. Фахівець самостійно, без участі Компанії, відповідає за ведення власної господарської діяльності. Фахівець не має права представлятись як найманий працівник Компанії, оскільки між сторонами відсутні будь-які трудові відносини. Фахівець є самостійним суб’єктом, діє від власного імені, та самостійно обирає згідно якого статусу надавати послуги Клієнту (фізична особа-підприємець чи фізична особа). Незалежно від статусу Фахівця (фізична особа-підприємець чи фізична особа), Фахівець розуміє, що він самостійно відповідає за ведення та оформлення власної господарської діяльності у відносинах з Клієнтом. Компанія не є стороною договору між Фахівцем та Клієнтом та не може впливати на статус Фахівця при наданні послуг третім особам. Фахівець повідомлений щодо відповідальності за ведення господарської діяльності без реєстрації та самостійно (без участі Компанії) несе ризики порушення відповідних норм законодавства. Фахівець не є найманим працівником Компанії, між Фахівцем та Компанією відсутні будь-які трудові відносини. Фахівець самостійно, на свій страх та ризик організовує ведення своєї викладацької діяльності (діяльності з проведення курсів та онлайн-занять) та відповідає за сплату податків.

        2.13. Компанія не є стороною договору між Фахівцем та Клієнтом, відповідно Компанія не несе відповідальності за дії Фахівця чи Клієнта при їхній співпраці. Фахівець надає від свого імені послуги Клієнтам.

        2.14. Фахівець самостійно, без участі Компанії, веде документальне оформлення співпраці із Клієнтами, а саме: укладає договори та акти наданих послуг із Клієнтами, виставляє рахунки на оплату Клієнтам, тощо.

        2.15. Фахівець самостійно виставляє рахунки на оплату Клієнта та контролює оплату.

        2.16. Умови надання послуг, зокрема, але не виключно, порядок проведення навчання, формат його проведення (онлайн-формат або «живе» спілкування), дата і час, тривалість надання послуг, узгоджуються між Фахівцем та Клієнтом перед оплатою Клієнтом послуг.

        2.17. Клієнт зобов’язаний дотримуватись наступних правил поведінки при проведенні Фахівцем відповідних уроків/занять/вебінарів/семінарів/лекцій:

        – Клієнту забороняється відвідування в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, порушувати права третіх осіб, вести себе з неповагою до інших учасників;

        – Клієнту забороняється розпалювання міжнаціональних конфліктів, приниження інших учасників, лектора, Фахівця, реклама, нецензурні вирази чи інша поведінка, що порушує морально-етичні норми і вимоги чинного законодавства;

        – Клієнт зобов’язаний дотримуватись вказівок Фахівця, що озвучуються в період проходження навчання;

        2.18. В разі порушення Клієнтом встановлених правил і невиконання вимог Фахівця, Клієнту може бути відмовлено у подальшому наданні послуги без відшкодування їх вартості.

        2.19. Клієнт має право перенести час надання послуг за попереднім погодженням із Фахівцем.

         

        3. ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

        3.1. Приймаючи умови цієї Угоди, Користувач надає право Компанії на обробку своїх персональних даних та погоджується з Політикою конфіденційності Сайту, що розміщена у відповідному розділі на Сайті.

        4. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

        Права на контент Платформи

        4.1. Право інтелектуальної власності на будь-який контент (далі – Контент), який розміщений на Платформі належить Компанії.

        4.2. В будь-яку випадку Користувачу не передається право використовувати торгові знаки чи інші об’єкти інтелектуальної власності, що належать Платформі. Найменування та бренд Платформи належить виключно Компанії.

        4.3. Забороняється будь-яким способом копіювання, відтворення, розповсюдження, виконання, публічне сповіщення, демонстрація, показ, використання, переклад, переробка, адаптація і будь-які подібні зміни Контенту Платформи без попередньої письмової згоди Компанії.

        4.4. Усі права на Контент Платформи захищаються відповідно до чинного законодавства у сфері інтелектуальної власності.

        Права на контент Фахівця

        4.5. Право інтелектуальної власності на будь-який контент (далі – Контент), що може створюватись Фахівцем під час проведення навчання, належать Фахівцю і в жодному разі не відчужуються Клієнту. До Контенту також, але не виключно, включається фото, аудіо чи відео запис навчання, методи та програма навчання.

        4.6. Фахівець або Компанія мають право публікувати та розповсюджувати інформацію про хід, способи і результати надання послуг у будь-який спосіб без додаткового погодження із Клієнтом. Фахівець або Компанія мають право здійснювати аудіо-, фото- і відеозйомку під час надання послуг і використовувати їх для будь-яких цілей будь-якими способами прямо не забороненими чинним законодавством України без додаткового погодження із Клієнтом, не порушуючи при цьому умов цієї Угоди.

        4.7. Клієнту забороняється будь-яким способом копіювання, відтворення, розповсюдження, виконання, публічне сповіщення, демонстрація, показ, використання, переклад, переробка, адаптація і будь-які подібні зміни Контенту Фахівця без попередньої письмової згоди Фахівця.

        4.8. Клієнту суворо заборонено:

        4.8.1. копіювати на ПК чи завантажувати в мережу будь-який Контент або будь-яку його частину; розповсюджувати, публічно виконувати або демонструвати, здавати у найм, продавати, сповіщати, передавати, публікувати, редагувати, копіювати, створювати та використовувати похідні твори, здавати в прокат, передавати за субліцензійним договором, робити загальнодоступними, декомпілювати, розбирати, здійснювати зворотну розробку або іншим способом несанкціоновано використовувати Контент;

        4.8.2. використовувати Контент у комерційних цілях (тобто з метою отримання прибутку) або з будь-якою іншою метою, всупереч цій Угоді;

        4.8.3. видаляти, приховувати або змінювати повідомлення про авторські права, патентні права, права на торгові марки або інші майнові права інтелектуальної власності на Контент;

        4.8.4. змінювати, перекладати або видозмінювати Контент;

        4.8.5. іншим чином публікувати, ліцензувати, розміщувати, передавати, змінювати, створювати похідні роботи, модифікувати, перепроектувати, розбирати, адаптувати, розповсюджувати, передавати, продавати Контент, його функції чи компоненти повністю або частково без попереднього письмового дозволу Фахівця.

        4.9. Використання Клієнтом отриманих інформації і матеріалів (аудіо-, відеозаписів і т.п.) допускається тільки в особистих цілях і для особистого використання. Всі онлайн заняття (вебінари, тренінги) в формі виступів, лекцій, виступів; аудіо і відео-практики, аудіо- та відео-уроки, записи онлайн трансляцій у вигляді аудіовізуальних творів, фонограм і відеограм, фотографічні твори, зображення, статті та будь-які інші матеріали, отримані Клієнтом на виконання умов цієї оферти є об’єктами прав інтелектуальної власності Фахівця та підлягають захисту.

        4.10. Усі права на Контент захищаються відповідно до чинного законодавства у сфері інтелектуальної власності.

        4.11. Компанія має право вимагати від Фахівця надання записів проведення занять, в такому випадку Фахівець зобов’язаний виконати дану вимогу протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин.

        4.12. На вимогу Фахівця Клієнт зобов’язаний припинити передачу третім особам, розповсюдження та використання в комерційних цілях без дозволу Фахівця інформаційні матеріали (в тому числі, текстовий, графічний, аудіовізуальний та інший контент, доступ до якого надається Клієнту в рамках надання Послуг, запис занять, які є об’єктами авторського права Фахівця.

        5. ОПЛАТА ПОСЛУГ

        Оплата послуг Компанії

        5.1. Компанія не отримує від Клієнтів оплати за свої послуги на Платформі, крім випадку, коли Компанія виступає безпосередньо як Фахівець перед Клієнтом.

        5.2. За надання послуг на Платформі Компанія отримує від Фахівця винагороду. Винагородою Компанії є частина суми коштів, що отримані Фахівцем від Клієнта. Розмір винагороди Компанії узгоджується в окремому договорі між Фахівцем та Компанією. Умови такого договору є приватними та можуть розголошуватись Клієнту на розсуд Компанії. У разі повернення коштів Фахівцем Клієнту, Компанія не зобов’язана повертати Фахівцю сплачену останнім винагороду.

        5.3. Зобов’язання з оплати вважається виконаним Фахівцем в день зарахування грошових коштів на поточний рахунок Компанії.

        5.4. Компанія має право періодично вимагати від Фахівця письмовий звіт за місяць зі списком проведених занять та отриманих коштів від залучених Клієнтів.

        Оплата послуг Фахівця

        5.5. Фахівець отримує від Клієнта оплату за свої послуги на підставі договорів (правочинів), що укладені між Фахівцем та Клієнтом.

        5.6. Оплата наданих послуг здійснюється Клієнтом шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Фахівця або в інші способи, що узгоджені між Фахівцем та Клієнтом. Компанія не бере участі в розрахункам між Клієнтом та Фахівцем. В той же час, Компанія має право періодично вимагати від Фахівця письмовий звіт за місяць зі списком проведених занять та отриманих коштів від залучених Клієнтів.

        5.7. Клієнт зобов’язаний оплачувати послуги Фахівця шляхом здійснення 100% передоплати за обраний пакет занять на підставі рахунку/рахунків Фахівця.

        5.8. Факт оплати Фахівцю додатково підтверджує погодження Клієнта з умовами цієї Оферти.

        5.9. Фахівець має право запрошувати у Клієнта підтвердження здійснення оплати.

        5.10. Фахівець самостійно (без участі Компанії) відповідає за сплату податків внаслідок отримання коштів за послуги від Клієнтів.

        5.11. Мотивована затримка початку надання послуг або перенесення дати та/або часу проведення заняття Фахівцем не є підставою для повернення Клієнту коштів, сплачених за послуги.

        5.12. У випадку, якщо Клієнт протягом 1 (одного) календарного дня з дати проведення кожного відповідного уроку/заняття не надав Фахівцю мотивовану письмову відмову від прийняття послуг, такі послуги вважаються наданими належним чином, в повному обсязі, і прийнятими Клієнтом в повному обсязі за відповідний урок/заняття. Обов’язкове підписання актів наданих послуг за цієї Офертою не передбачається.

        5.13. Відсутність Клієнта в узгоджений час на онлайн занятті/уроці не означає неналежного надання послуг Фахівцем. У разі такої відсутності Клієнта, сплачені кошти йому не повертаються, за винятком випадків, коли Клієнт доведе поважність причини відсутності.

        6. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

        6.1. У зв’язку з тим, що Фахівець оплачує послуги Компанії виключно після отримання послуг, то повернення Компанією коштів Фахівцю не передбачається. Фахівець не може вимагати у Компанії повернення коштів у зв’язку з тим, що Клієнт відмовився від послуг Фахівця або у зв’язку із розірванням договору між Фахівцем та Клієнтом, тощо.

        6.2. У зв’язку з тим, що після оплати послуг Клієнта Фахівцю, останній здійснює ряд підготовчих дій (бронює час для проведення заняття, організовує спосіб проведення заняття, тощо), Клієнт не має права вимагати відмовитись безпідставно відмовитись від послуг та вимагати від Фахівця повернення сплачених коштів. У разі оплати Клієнтом послуг Фахівцю, оплата за оплачені послуги Клієнту не повертається, крім випадків, передбачених нижче.

        6.3. У випадку, якщо у Клієнта є мотивовані та доведені підстави для повернення коштів від Фахівця, то таке повернення відбувається згідно наступних правил:

        6.2.1. Повідомленням про намір повернути кошти вважається письмова заява Клієнта, надіслана на адресу Фахівця, в якій зазначаються ПІБ та паспортні дані, інформація про проведений платіж (номер та дата рахунку на оплату, назва послуги, номер і дата документа про оплату), банківські реквізити для отримання коштів і мотивовані причини повернення коштів. До заяви мають бути додані копія паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу) і копія реєстраційного номера облікової картки платника податків та докази неналежного надання послуг Фахівцем. Невідповідність послуг Фахівця очікуванням Клієнта або відсутність подальшої потреби в отриманні послуг не є мотивованою підставою для повернення коштів.

        6.2.2. Повернення грошових коштів здійснюється Фахівцем через переказ грошової суми на зазначені Користувачем банківські реквізити протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання заяви на повернення коштів. У разі ненадання необхідної інформації, сплачені кошти не повертаються.

        6.3. У випадку неможливості надання послуг з вини Фахівця, він повертає 100% сплачених Клієнтом коштів.

        6.4. Фахівець та Клієнт розуміють та беззаперечно погоджуються з умовами повернення коштів, передбаченими цим Розділом.

        6.5. В будь-якому випадку Компанія не бере участі в процедурі поверненні коштів, Фахівець та Клієнт вирішують питання повернення коштів самостійно.

        7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

        7.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

        7.2. Компанія за жодних обставин не може нести та не несе відповідальності за будь-які прямі чи непрямі збитки Користувача, включаючи втрату прибутку, доходів або нездатність отримати очікуваний дохід тощо.

        7.3. Користувач погоджується з тим, що він не має права вимагати від Компанії будь-якої компенсації морального, матеріального збитку або шкоди, заподіяної Користувачу як протягом терміну дії Договору, так і після закінчення терміну його дії. Користувач усвідомлює, що порядок надання послуги, її зміст, обсяг тощо визначаються Компанією самостійно на власний розсуд, із якими Користувач беззастережно погоджується та усвідомлює, що його очікування від змісту Послуги можуть відрізнятись від встановленого Компанією змісту Послуг.

        7.4. Сумарна відповідальність Компанії за будь-якими позовами та/або претензіями (у тому числі, але не виключно за невиконання умов Оферти) не може перевищувати суму платежу, сплаченого Користувачем Компанії.

        7.5. Компанія та Фахівці не є навчальним закладом і не займаютьться освітньою (педагогічною) діяльністю. Сертифікати, які можуть видаватись Користувачам за результатами отриманих Послуг не є документами, що підтверджують: (1) кваліфікацію, (2) рівень знань (3) здобуття професійних знань (4) навичок, умінь тощо, а лише додатково підтверджують факт отримання Послуг від Фахівця.

        7.6. Користувач, акцептуючи цю Оферту, приймає на себе також ризики неотримання прибутку та ризики можливих збитків, пов’язаних з використанням інформації, отриманої під час надання Послуг Компанією.

        7.7. Компанія не несе відповідальності за отримання будь-якого результату або отримання результату, що не відповідає очікуванням Користувача, оскільки успішність використання Користувачем отриманої інформації залежить від багатьох невідомих чинників.

        7.8. Компанія не несе відповідальності за невідповідність змісту Послуги очікуванням Користувача.

        7.9. За жодних умов та обставин Компанія не несе відповідальності перед третіми особами за використання посилань та інформації, отриманої Користувачем під час отримання послуг, а також за прийняті рішення Користувачем та/або будь-якими третіми особами на підставі інформації, отриманої при надання послуг Компанією.

        7.10. Сторони вживають заходів до вирішення всіх суперечок і розбіжностей, що випливають з Договору або в зв’язку з його виконанням, шляхом переговорів. Термін розгляду претензії Користувача Компанією встановлюється в 60 (шістдесят) днів з моменту її отримання Компанією.

        7.11. У разі неможливості вирішення суперечок і розбіжностей шляхом переговорів, такі спори і розбіжності підлягають розгляду в відповідному суді за місцем знаходження відповідача.

        7.12. Компанія не є стороною договору між Фахівцем та Клієнтом, відповідно Компанія не несе відповідальності за дії Фахівця чи Клієнта при їхній співпраці. Фахівець самостійно відповідає перед Клієнтом за якість, повноту та строки надання послуг, тощо. Клієнт самостійно відповідає перед Фахівцем за своєчасність оплати послуг, тощо. У випадку виникнення спорів між Клієнтом та Фахівцем, вони зобов’язується вирішувати такі спори без участі Компанії, а у разі безпідставного залучення Компанії для розв’язання спорів – зобов’язуються оплатити відповідні витрати Компанії (в тому числі витрати на правову та юридичну допомогу).

        7.13. Сумарна відповідальність Фахівця за будь-якими позовами та/або претензіями (у тому числі, але не виключно за невиконання умов Оферти) не може перевищувати суму платежу, сплаченого Клієнтом Фахівцю.

        7.14. У випадку завдання шкоди чи збитків діловій репутації Компанії, Користувач зобов’язаний відшкодувати завдані збитки в повному обсязі.

        8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

        8.1. Ця Оферта набуває чинності з моменту її публікації на Веб-Сайті і діє до моменту її відкликання Компанією.

        8.2. Компанія має право вносити зміни в умови цієї Оферти та/або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення Компанією змін в Оферту, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення зміненого тексту Оферти на Веб-Сайті, якщо інший строк набрання чинності змін не визначено додатково при такому розміщенні.

        8.3. Акцепт Оферти Користувачем створює Договір на умовах, визначених цією офертою.

        8.4. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Оферти Користувачем і діє до моменту виконання Сторонами зобов’язань за Договором.

        8.5. Договір може бути достроково розірваний:

        – за взаємною згодою Сторін;

        – Компанією в односторонньому порядку в разі недотримання Користувачем своїх зобов’язань за Договором. У випадку порушення Користувачем зобов’язань, визначених для нього даною офертою – сплачені Користувачем кошти не повертаються.

        8.6. Погоджуючись з умовами та приймаючи умови цієї Оферти шляхом її Акцепту, Користувач засвідчує і гарантує Компанії що він укладає Договір добровільно, при цьому він повністю ознайомився з умовами Оферти, повністю розуміє предмет Договору (Оферти), він має всі права і повноваження, необхідні для укладення та виконання Договору та є дієздатним.

        8.7. Акцепт Оферти також означає:

        – надання Користувачем повної і беззаперечної згоди Компанії та Фахівцю на здійснення аудіо, фото- і відеозйомки з участю Користувача з метою контролю якості надання послуг;

        – надання Користувачем повної і беззаперечної згоди Компанії та Фахівцю на використання його фотографії, відео з їх участю, їх коментарів та інформації про них в рекламних, інформаційних та інших матеріалах Компанії та Фахівця, їх публічний показ, відтворення та розповсюдження як на території України, так і за її межами. Таке використання повинне бути «мінімальним», тобто виключно з метою просування послуг Компанії або Фахівця, та не повинне погіршувати репутацію Користувача;

        – надання згоди Користувача на збір, обробку та зберігання наданих ним персональних даних; на використання персональних і статистичних даних, зібраних в ході укладення та виконання Договору і на передавання Користувачу інформації про Послуги, новини, рекламу Компанії та/або Фахівця та/або партнерів Компанії.

        8.8. Компанія інформує Користувача, що вона є власником персональних даних, зібраних у Користувача, а також що ці персональні дані можуть бути передані іншим особам з метою виконання умов Договору, здійснення Компанією своїх зобов’язань, встановлених податковим, статистичним та іншим законодавством України, відповідними підзаконними нормативно-правовими актами, а також з метою захисту законних прав та інтересів Компанії.

        8.9. У разі надання Користувачем персональних даних третіх осіб, Користувач дає дозвіл на їх використання відповідно до умов Договору та гарантує отримання письмової згоди зазначених осіб на таке використання. Відповідальність за порушення цієї вимоги в повному обсязі покладається на Користувача.

        8.10. Користувач проінформований і згоден з тим, що телефонні розмови (в тому числі розмови через мессенджери, тощо) з Компанією чи іншими Користувачами або їх представником можуть бути записані з метою контролю якості роботи Компанії, Фахівців та/або їх представника (представників).

        8.11. В результаті збою, технічних несправностей, дій третіх осіб, в тому числі, але не винятково, вірусної або хакерської атаки, дані Користувача можуть стати доступними третім особам. Користувач усвідомлює це і зобов’язується не пред’являти вимог до Компанії про відшкодування збитків (шкоди), що виникли в зв’язку з цим.

        8.12. Користувач розуміє та  погоджується, що Компанія може відмовитись від укладення договору за даною офертою без зазначення причин такої відмови.

        8.14. Ця Оферта регулюється і тлумачиться відповідно до законодавства України. Питання, не врегульовані цією Офертою, підлягають вирішенню відповідно до чинного законодавства України.

        8.15.. Визнання судом будь-якого положення цієї Оферти недійсним або тим, що не підлягає примусовому виконанню не тягне за собою недійсності або невиконання інших положень цієї Оферти.

        9. РЕКВІЗИТИ КОМПАНІЇ

        ФОП ЖИР НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА,

        код ЄДРПОУ 3389213064,

        контактний email: znatokdp@gmail.com,

        контактний телефон: +380993348899.

        Запишіться прямо зараз на безкоштовне заняття з будь-якого напряму

        Заповніть коротку форму щоб ми могли швидко з Вами зв’язатися